Supplement for BF...

10:48 AM

Salam semua...

Hari ni aku ada terbaca satu blog tentang supplement utk BF... aku terus menjejak sapa penjualnyer.. heheheh... kerana harganya tak murah tak mahal, kira sedang2 la.. terus aku YM dgn beliau... yes.. dapat jugak.. tunggu gaji aku akan membelinya... ubat supplement tersebut ialah....
Ehsan dari blog http://adhatine2.blogspot.com/

Set ni untuk mummy yang menyusu badan.. ada set2 yang lain.. banyak jugak set2 yang lain.. harga set ni RM80.00.. ok kan... ni utk 1 bulan makan.... kalo Full set nyer harga dia sangat2 la cantik tapi boleh tahan selama 4 bulan... full set tu harga dia dlm RM241.00... aku ingat nak cuba trial lu... kalo serasi dengan badan, aku akan amalkan supplement ni setiap hari.. :)
Nama-nama supplement tu adalah :
  • 30 tabs of Vitalea/Multivitamin
  • 30 tabs of B Complex
  • 30 tabs of Vitamin C
  • 60 tabs of Alfalfa
vitalea / multivitamins:
mengandungi 12 vit dan 7 galian utama.membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid@ beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodine)Ibu2 yang mengandung dan menyusukan anak sangat digalakkan mengamalkan pengambilan vitalea kerana kepentingan zat dan vitamin serta keperluan iron oleh si ibu dan ianya juga penting untuk tumbesaran anak.

b complex:
1.Membantu mengurangkan tekanan dan kelesuan,
2.Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran,
3.Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein,
4.Mencegah barah serviks,penyakit jantung dan kecacatan spina,menggalakkan kesihatan system kardiovaskular

vitamin c:

membantu meningkatkan tahap sistem pertahanan badan.-Untuk kesihatan tulang, gusi, gigi serta juga struktur am badan.-membantu memulihkan resdung dan bersin pada waktu pagi.-membantu dalam proses pemulihan kudis dan luka.-membina kalogen untuk kulit yang sihat.-bertindak melindungi sel dlm serangan antioksidan.-meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging.

alfalfa :
bukan sahaja sebagai milk booster..tapi penawar allergy...eczema...asma resdung..sembelit,digestion… ..yang ni ala2 kacip fatimah gak..
Kalo kalian nak tahu lebih lanjut.. sila layari blog ini http://adhatine2.blogspot.com/
Terima Kasih....
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook