Potong jangan tak potong.....

8:25 AM

Potong jangan tak potong?? Hehehehhe.. sebenarnya dah lama niat nak potong rambut Iqbal ni.. dah la panjang kat belakang tu tp ciput jugak rambut dia.. memang sayang nak potong sbb dengan rambut dia yang perang tu ..tp aku nekad nak kena potong jugak sebelum balik kampung ni....

Sebelum giliran Iqbal, ada la sorang budak ni nak kena dogoi kan rambut dia... bukan main melalak dia qeyau sbb tak nak potong or takut dgn tukang gunting tu.. heheheheh... qeyau bukan main sakit lagi.. aku dah risau camner plak giliran Iqbal.. sebelum ni papa ngah dia yg potong tu pun kalut la jugak nak potong.. pusing merata.. hahahhaha...

Jeng..jeng..jeng.... ingat ker dia takut... tukang gunting tu letak papan dekat atas kerusi tu.. terus dia duduk.. dan jugak pakaikan kain lilit kat leher dia.. sangat2 cute ok... heheheheh... bravo boy... so apa lagi aku pun snap la gmbar Iqbal masa nak potong rambut...



Tukang rambut ni duk wat apa la kat Iqbal kan....


Senget skit kepala ni


Dah jadi trojan rambut Iqbal

Geli la mama... :)

Muka Iqbal yang cuak... tp cute


Macam budak besar jer mama tgk...


Tukang rambut ni pun nak posing plakk....

Gunting lagi....








/>

You Might Also Like

2 Comments

  1. cumeynye dia..
    awat potong lagi?rambut ciput jek tu..

    ReplyDelete
  2. rambut belakang dia dah berpintal2 la.. siap ada ekor lagi.. heheheh

    ReplyDelete

Like us on Facebook