Set Golf Iqbal....

4:29 PM

Semalam, kakak aku Jueliana ada datang jumpa kami sekeluarga sebelum dia balik ke Miri Sarawak... bukan apa dia nak jumpa dgn Iqbal Haiqal a.k.a Cikebal ni... Adui mama long dia ni kalo tak jumpa tak bleh kan.. sayang sungguh anak menakan sorang ni... dia ada beli set golf kat Iqbal.. hmmm belambak la mainan dia kat umah tu.. Iqbal ni bukan leh beli sangat mainan sbb sekejap jer dia main.. pehtu habis dia sepahkan.... tambah2 set golf ni ada bola comel2 plak.. haiya.... jenuh mengutip....

Tengok la gelagat anak teruna sorang ni..... :)


Tengok la gayanya mcm profesional jer..

Kayu2 golf ni kalo katok orang sedap ni...

Yeahhhhh....








/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook