Ulang tahun perkahwinanku yang ke 3.....

8:10 AM

Dah masuk 3 tahun usia perkahwinanku.. macam2 yang terjadi dalam rumahtangga kami.. ada yang baik.. ada yang buruk... macam2 dugaan aku dan suami ku harungi...... turun naik tu lumrah la suami isteri untuk mengharungi sesebuah perkahwinan....termasuklah aku....
tak nak la citer sedih2 kan... mesti la kena citer yang happy2 kan.. :)

Apa2 pun aku bersyukur masih lagi jadi "isteri" kepada Encik Iddey Halmi... dan juga "mama" kepada Iqbal Haiqal dan juga "anak" kepada Encik Jamani dan Puan Salmiah...


23 December 2007

Naik pelamin bertiga plak... 11 December 2010

Tumpang bilik pengantin.. :)

Pinjam bunga tangan pengantin...

Pa...apa2 terjadi ma tetap sayang pa... InsyaAllah... Kalo ada jodoh panjang tak kemana... Maafkan salah silap ma terhadap pa.. dan juga halalkan makan minum ma....



/>

You Might Also Like

2 Comments

  1. happy anniversary Jue!

    x sangka kite nikah pd hari yang sama :-)

    ReplyDelete
  2. happy anniversary wina...
    sama ekk... hehehhehe wina dah baper tahun??

    ReplyDelete

Like us on Facebook