Februari...

1:25 PM

Februari... kejap jer kan..tup tup dah masuk Februari.. Selamat tinggal Januari.. Banyak suka duka aku untuk tahun 2011 ni.. Bulan Januari plak bermacam-macam dugaan aku.. sampai bila dugaan ni? Bulan Februari baru menjelma.... lambat lagi nak sampai hujung bulan.. bermacam-macam la suka duka aku untuk bulan ni.. tapi yang pasti aku akan cuba mencari sesuatu yang "BARU".. Apa yang barunya.... tunggu jer la... tapi aku akan cuba keluar dari kelompok ini.. Ishh apa yang aku melalut ni.. hahh suka hati aku la kan.. dah blog aku.. aku nak luah ker.. nak mengata ker... nak bergosip ker... nak benci orang ker.. itu hak aku.. kalo korang nak mengata ker apa ker.. korang kata lah kat blog korang sendirikan...
Hmmm... cepatlah... aku Q.... Aku sudah bosan... Aku sudah benci....



/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook