Last Day Kak Nadiah....

7:29 PM

Hari ni Kak Nadiah adalah hari terakhir beliau.. Huwaa rindunya lepas ni dengan dia.. Banyak dia ngajar aku tentang2 agama.. Pehtu dia pendengar yang setia.. kalo kita ada masalah apa n citer kat dia.. mesti dia akan tolong... Lepas ni dah takder tempat mengadu melainkan Kak Adah & Kak Azrina a.k.a kak Ain.. heheheh...

Jue doakan kak Nadiah berjaya dalam apa jua bidang kak Nadiah ceburi.. dan juga Jue doakan Kak Nadiah cepat2 kawin.. Nanti jangan lupa panggil Jue kenduri tau.. Nak tau sangat sapa la bakal suami kak Nadiah tu kan.. Heheheh.. sajer jer Jue ni buat gosip2 di petang hari.. Hahaha...


Thanks Kak Nadiah... Miss U so much....

/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook