Sudah Botak....

10:51 AM

Ni satu lagi aku akan kehabisan duit.. huwaa.. tengok la tayar kete myvi aku ni dah botak.. tp tayar yang depan la.. yang belakang still ok... papa cakap tayar depan cepat haus sebab selalu control.. yer ke.. heheheh aku ni tau drive & isi minyak jer tau.. hahaha.. kalo bab2 rosak ker apa ker aku bagi jer kat papa.. papa dah tanya tayar Good Year 2 biji Rm250.00.. tayar continental
RM220.00.. papa cakap tayar Good Year elok.. mahal nyer lebih sikit dari tayar continental.. hujung bulan baru tukar yer.. cik papa lah risau sbb aku ni berulang jauh dari Beranang to Sepang... takut jadi apa2 dengan tayar yang botak tu.. tambah2 time hujan.. selamba jer aku bawak laju2.. ishh amat bahaya kan..

Tayar ohh tayar.. bila mahu ganti??


/>

You Might Also Like

3 Comments

  1. adoi..suda botak sungguh..
    ya lor..kan ke ekau travel jauh..
    jenuh ganti tayo le..

    ReplyDelete
  2. kalo dh smp nmpk benang kt tayar tu...diwajibkan tukar!sbb xlame lg die akn meletup!

    ReplyDelete
  3. waida : heheh tu lah... duk travel jauh2 ni rasa woo.. nak kena servis lagi.. aduii.. bulan ni sakit wooo..

    kak ain : hehehe.. tunggu gaji ler nak tukar.. huwaaa.. sob sob...

    ReplyDelete

Like us on Facebook