Yea..sudah tukar...

8:40 AM

Masih ingat entri Sudah botak... hmmm gara-gara tayar yang botak tu, hari Jummat lepas aku hampir tersasar di jalanan.. ishh ayat apakah ini.. heheheh hari Jumaat hari tu hujan lebat ya amat... sampai kete yang aku bawak tu dah tak rasa di atas jalan lagi.. tayar tu dah rasa atas air.. hahh... serius aku takut.. tayar tu dah tak grip dengan jalan raya encik papa cakap.... so, aku decide nak pergi tukar jugak tayar tu hari Sabtu baru-baru nih...

Encik Myvi dah masuk workshop...

Tayar Encik Myvi sebelum dibuka tayarnya...

Hahaha.. dah dogoi dah... Tayar Encik Myvi dah buka..


Cina tu cakap absorber dah leaking... hah ader-ader jer rosaknyer kalo masuk workshop ni..

Tara....dah letak tayar baru....

Zoom sikit tayar Encik Myvi... :)




/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook