12.12.12

1:37 PM

Tarikh menarik hari ni.. 12.12.12... tapi pepagi buta dah dapat berita tak best.. sakitnya hati hanya Allah saja yang tahu.. aku rasa macam nak lempang dedua ekoq tu.. haihhh aku kenalkan adik aku ni sebab dia seorang mekanik.. dah tau hang tu bini orang awat la duk merenyam dengan adik aku..yang adik aku ni pun satu tak dak betina lain ka nak rapat.. aku dah pesan dah. jangan duk rapat.. just mekanik & customer jer.. haipp berbulu hati aku hari ni...rasa nak sepak adik aku.. perempuan tu dengan suami perempuan tu sama.. apa kejadahnya duk msg2 aku suruh adik aku jumpa dia.. bonggek tau dak.. hal hampa aku plak serabut.. puiiii....

Aku dah bahan dah depa tu.. lantak ampa la nak jadi apa... aku dah cakap dah.. aku dah nasihat dah.. tapi hampa pikiaq la sendiri mana baik buruk.. yang perempuan tu tau dah masih bini orang jaga la adab seorang isteri weh.. aku bukan nak kata aku ni baik sangat.. tapi tu lah tak pikiaq.. lahabau betui.. haihhhh menyampah plak aku dengan 3 ekoq tu.. 

Yeaaaa motor WXP honda future dah siap.. harap-harap jangan la wat hal lagi yer.. baru sangat beli dah meragam.. caittt tak luck lansung itu motor.. 

Next entry about WXP... tunggu...


MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

2 Comments

  1. alahai, yang tu tak suka tu. bila kita hanya nak membantu, tetiba kita pulak yang terheret sama. lempang je laju-laju jue. muehehehehehehe

    ReplyDelete
  2. heheh kan kan.. nasib jauh.. kalo tak dah lama jue pi amuk kat depa.. muheheheh..

    ReplyDelete

Like us on Facebook