Dapur Idaman...

12:00 AM

Dapur idaman... Dah 5 tahun duduk umah tu.. masih belum renovate lagi dapur tu.. pintu kayu tingkap nako tu dah kena gerit oleh dek anak-anai.. pehtu tile dinding dapur hampir retak nak jatuh sebabnya kontraktor buat halal balal jer.. sangat sakit hati.. tapi kami cover dengan rak untuk tak jatuh timpa anak-anak.. 

InsyaAllah dalam bulan April ada la rezeki skit.. aku nak buat jugak dapor macam bawah ni.. tapi maybe buat tabletop dulu.. pintu maybe tak buat lagi.. kalau bleh nak buat pintu 3G tu.. InsyaAllah... Papa duduk dediam.. mama tak nak kacau duit papa.. biarla mama guna duit mama.. orang kata pelan-pelan kayuh la.. tunggu step tabletop ni siap dulu.. ada duit.. inysaAllah pasang pintu 3g kaler merah macam ni...

Dapur idaman.... InsyaAllah...

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook