Welcome Back WXP...

9:09 AM

Yehaaa welcome back WXP... Dah 3 minggu kami patah kaki sebab WXP... huhhh macam tak luck jer ini moto.. baru keluar 5 hari dah jammed road.. huwaaa nasib kami tak tersemban tengah2 highway tau. gilos... Nak tahu apa yang jahanam?? Yer pingston *errkkk betui tak tau ejaan lagu ni.. bengkok ok.. perghhh apa la en papa buat sampai jahanam.. huwaa... 2 minggu pertama kami pinjam moto abah.. sian Fairuz tak dapat naik moto.. maaf la sangat2.. bukan sengaja nak jadi macam ni.. masalah ni tak dapat nak elak.. pehtu abah mintak balik.. ok kami pulangkan.. terima kasih abah sebab pinjamkan moto selama 2 minggu.. pehtu kami pi pinjam moto abg didi pulak.. heheh sian abg didi kena naik moto orang lain.. :)

Dan akhirnya kemarin moto WXP dah siap.. Alhamdulillah sangat2... En papa cakap dia fobia nak bawak.. pehtu tempat kejadian tu kalo lalu huwaa tak berani nak pederaih *laju dah.. hahhaha... aku kan pembonceng so kena ingatkan en papa jangan laju2.. risau beb...

Semoga WXP sentiasa sihat yer.. tunggu la setahun nanti moto ni bunyi macam mesin rumput.. :p


MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

4 Comments

  1. rindu motor yg dah kena curi dulu :(

    ReplyDelete
  2. Wahhh . Ada nama kita >.< Cantik warna motor . Jeles betul . Kalau boleh nak suruh abah tukar warna motor kat rumah ni jadi warna merah :P

    ReplyDelete
  3. Hehehe.. Merah ok jugak tu.. Nanti bleh la tukar kaler baru

    ReplyDelete

Like us on Facebook