Kenanga Wholesales City

10:35 AM

28 Januari ritu.. aku, hubby serta anak-anak pergi KWC ni.. pestime tau.. ngeee.. sebelum ni pernah dengar la tentang KWC ni tapi ntah tak pernah nak pi pun.. so kami pun redah jer la pi sana.. hahaha macam bawak duit banyak jer kan.. hahahha...

Hahh ni la KWC ni.. gambar ehsan pakcik google

Ni muka mama excited g shooping.. smpai mekap pun tak.. keluar mcm tu jer.. abaikan parut kat muka tu...

Huhh gendong ini budak cumil ni penat woo.. kalo kat depan mama rasa mcm peknen plak.. so back carry much better lorrr...

Dah dahaga kita minum dulu air chatime.. nyum nyum...

yang sempat aku snap sebabnya nak MMS ker Aiza.. huhuhu beli sampai 3 bijik beg ni...

Tediaa hasil rembatan.. ni saja dekat 400 woooo

Ni dak qebal rembat ming dia.. tak abis2 dengan ming dia..

Ni yang dah dibuka dari plastik.. huhuhhu.. nanti leh pergi lagi.. :)

* dekat2 nak raya nak g serbu lagi.. tp nak kena g pagi2 tak ramai orang sgt.. kalo tghari ramai woooo


MamaJue & PapaMimi Story...
/>

You Might Also Like

4 Comments

  1. huhuhu..banyak juga hasil rembatan tuh...abis nye pon manyak juga kan...hehehhehe
    ai blom berkesempatan nak membeli kat situ lgi..

    ReplyDelete
  2. murah tu kalo beli borong. cth 1 helai 55 tp beli 3 helai 1 rm30.. gitulah..

    ReplyDelete

Like us on Facebook