Kaki Makan

Lunch @ PappaRich

8:00 AM

Dah 2 kali dalam bulan ni lunch kat sini.. adehh pokai la gini kalo selalu sangat kan... sebabnya gara2 nak minum air lemon.. cisss aku buat tak sedap.. so kena datang sini nak minum.. dah minum mesti la makan kan.. wah wah wah.. en papa kata mamarich la ni.. cisss.. kalo selalu boleh botak kepala beb.. hahhaha lepas ni nak beli la lemon buat sendiri.. pehtu kalo tak sedapkan mai la pappaRich ni lagi.. hehhehe :p

Porridge with hot lemon honey...

Ice lemon.. best best.. 

Koteaw goreng.. sedap gak.. tapi mahai yarabbi..

Kotak pun nak snap.. sebab gambar PappaRich.. MamaRich dah pokai..;)

MamaJue&PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

2 Comments

  1. air lemon tu husband tak suke uhuhuu

    kuey teow kat papparich sedap tapi tue la betul..mahal

    ReplyDelete
  2. hehhe kan mahai koteaw tu.. tp sedap.. lemon tu siap jue makan isi dia...

    ReplyDelete

Like us on Facebook