Resepi

Roti Telur Inti Cheese Melting

8:00 AM

Ini adalah makanan penambah lemak di badan anda yer kawan2.. jom tengok apa yang ada perlukan nak masak roti telur inti cheese melting...

Roti, Cheesedale, telur & minyak @ butter.. aku malas nak ambik butter so aku guna minyak.

Letakkan cheesedale atas roti.. ekceli roti tu nak buang kulit tepi pun boleh.. tapi aku malas.. satgi kalo buang aku nak buat apa kan.. so aku masak jer teruih senang.. jangan membazir.. itu amalan syaitan.. hehehe

So korang letak lagi satu roti kat atas.. pehtu korang kerat ikut suka korang.. aku suka buat kecik2 sebab senang nak baham masuk mulut. ngeeee :p

Panaskan minyak dalam kuali pan leper ni.. skit jer jangan banyak kang korang makan minyak plak kan...

So telur korang pukul dulu letak la skit garam nak bagi rasa kan.. pehtu korang celup roti tu dalam telur. nyum2...

Pehtu apa lagi korang masak dengan api perlahan dan terbalikkan roti tu agar telur masak serta korang leh la nampak cheese tu melting ahak ahak.. meleleh cakap lu...

So dah siap.. korang nampak cheese yang melimpah ruah tu.. nyum nyum.. ok jom ternak lemak!!..

Breakfast yang mudah dan menambah lemak.. so korang cubalah.. :)

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

6 Comments

  1. adudududuuuu...jom tambah lemak di badan yang dah sedia ada lemak ni ekekekekk

    ReplyDelete
  2. slrpppp! terliur liur ni.
    dah lah puasa..uwaaaa

    ReplyDelete
  3. Wina.. nyum2.. sedap2.. pehtu naik lemak la badan ni..

    ReplyDelete
  4. wina jom jom..

    yana..alamak sorry... heheh selamat berpuasa

    sis hasniza..boleh2.. anak2 suka la makan mcm ni.. mak pak dia pun turut sekali.. :)

    ReplyDelete

Like us on Facebook