Drama

Drama : Bukan Kerana Aku Tak Cinta

2:00 PM

Dah aku terjebak lagi tunggu drama kat TV.. ohemmgeeee.. tak suka tau tak suka sebab nak tunggu depan tv dalam kul 10 malam.. tak kuasa nyah... hello.. baik aku lena tau time tu.. ohhh Jebat.. hahahah ini kak Risa punya penangan la.. dia kata best2.. aku memang tak nak tunggu tau.. sekarang aku dah terlayan episod 1 hingga 9.. tu pun aku tengok online.. oh my Jebat... best ko tau.. gelak guling2 tengok drama ni.. aduyaii.. dulu aku bencik sungguh dengan Shanaz Ahmad ni sebab muka baragas beb.. keje nak amuk jer..hehehe tapi dalam lakonan dia, boleh melting tau.. yang si Nelydia Senrose tu plak tergedik-gedik.. alahai comei tau.. Ok lepas ni aku nak cari novel ni.. dah kenapa dengan aku.. abis la penuh buku novel dekat rak buku aku tu nanti.. en papa macam biasa geleng kepala.. ngeeeee

Kena cari novel ni.. nak tunggu 60 episod mau penat aku tunggu tetiap malam...

Adehhh melting dah sama JEBAT.. dulu Arrogant.. wakakka.. 

Kalo korang nak tengok online bleh pergi SINI..

Ok jom terjebak.. Bye.... 

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

1 Comments

Like us on Facebook