Resepi

Murtabak Maggie

9:22 AM

Semalam en papa kata dah tak nak makan.. kunun dah kenyang makan nasi arab tu.. sekali dia cakap.. mama buat murtabak maggie.. adehhh macam2 la en papa ni.. g beli maggie & telur.. senang jer nak buat ni.. aku takder nak letak apa2.. just kosong macam tu sudah.. tapi yang pasti abis ok!!!...

Tengah masak.. aku bab nak terbalik tu satgi mesti pecah.. risau beb!!!

Akhirnya cantik elok jer.. ala buat macam telur dadar tu jer...

Beriya aku snap.. korang bayangkan camner aku snap sebelah kiri?? hahaha aku buat self timer.. :p pulun ok..

Yeahh weekend time.. Happy weekend u olls.. 

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

6 Comments

  1. erkkk!!!sedapnye..lapau plak perut nih..

    ReplyDelete
  2. Aiza.. hehehe balik karang buat.. makan panas.. cicah sos cili.. mabeles

    ReplyDelete
  3. Inilah kali pertama sy melihat murtabak maggie..

    ReplyDelete

Like us on Facebook