Resepi

Lasagna Atkins

8:30 AM

Pepagi dah upload makanan kan.. asyik fikir makan jer kan.. ini citer hari sabtu baru2 ni.... Lasagna yang aku buat ni bukan dari san remo ker apa ker.. tapi dari telur.. inti plak versi melayu abis sebab aku karikan daging hancur tu.. tomato takder so aku bantaikan letak kari.. wess walaupun rupa macam ni tapi sedap ok..

Memula telur dadar aku potong nak muatkan dalam bekas ni.. naper aku buat dalam bekas ni sebab abis makan aku campak jer buang.. tak kuasa aku nak basuh..

Lepas tu letak inti daging.. pehtu korang letak atas dia telur dadar pehtu letak inti..

Yang atas sekali tabur cheese... 

Bakar 30 minit.. agak2 kaler macam ni dah masak la.. 

Lasagna Atkins dari hasil tangan aku.. 

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

2 Comments

  1. Assalamualaikum....teringinnya nk merasa lasagna ni...

    ReplyDelete
  2. wahhhhhh menarik!! thanks for sharing my dear !! ;)

    ReplyDelete

Like us on Facebook