Rambut Pacak

8:45 AM

Budak hensem ni sekarang dah pandai nak bergaya yer.. setiap hari nak pergi sekolah suruh mama buat rambut pacak.. aduyai.. belajar mana ntah.. nak tergelak pun ada.. heheheh.. dah la rambut secoet ada hati nak buat rambut pacak.. ^____^ Kalau nak potong rambut dia dah pesan jangan pendek sangat nanti tak leh buat rambut pacak.. layankan jer.. ini mesti abah chik dia ajar ni.. 

Tengok buruk jer mama buat rambut pacak.. dah la mama tak reti buat...

Rambut pacak lagi nak g sekolah nanti kemek la rambut tu.. heheheh

Anak laki macam ni la.. kalo anak perempuan nak tocang la.. nak pakai cekak la.. nak ikat la.. hmmm bila nak ada anak perempuan ntah ler.. lambat lagi la jawabnya.. so sekarang geram2 la tengok baby girl orang jer...

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

5 Comments

  1. dah boleh laa tuuuu baby girl sorg!hehehee..

    ReplyDelete
  2. boleh geng dgn syakil...mmg pacak sentiasa hehee

    ReplyDelete
  3. izwa.. aku target Qebal darjah 1 nanti.. baru leh nak ada baby girl sorang.. hahahha.

    ReplyDelete
  4. Vna.. syakil pun suka pacak2 ekk.. ni mesti papa dia ajar ni..

    ReplyDelete

Like us on Facebook