Selfie Berdua

3:00 PM

Pantang betul jumpa camera.. macam ni la.. selfie ajer.. tak cukup depan cermin or dalam keta.. atas moto pun jadik.. hakhakhak.. sampai naik "hang" fon aku ni penuh dengan gambar.. nasib gambar semua dah di back up ke dalam gmail.. bleh lepas ni delete yang mana patut... >____<

Ni selfie pagi tadi...atas moto pun jadi kerja....

Ni pix masa kat Gambang.. gambar yang penuh kontroversi la.. orang kata en papa pegang perut aku mcm mengandung.. yer yer mengandungi lelemak tepu.. :p hahahaha

Sampai aku tak bagi dia pegang perut aku la.. hahahha... 

Sekarang leh la lagi nak selfie2.. nenanti dah takder nak selfie dah.. mana nak tau kan selfie sampai ke tua.. InsyaAllah dipanjangkan usia serta jodoh kan... 

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook