Teringat...

9:00 AM

Teringat?? teringat kat sapa.. takder sapa lah.. buat apa aku nak teringat kat sapa2 pun.. takder keje aku.. 

Aku teringat kat makanan ni.. Ya ampun sedap ok.. ^____^

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V

Ni haaa nasi kukus ayam berempah + sambal belacan & timun.. 

Wess sedap wes.. ini ajer cukup membuatkan aku selera nak makan.. dengan sambal belacan yang kaw.. waduh2 terliur beb.. hari ni aku pesan kat en papa tolong belikan.. dah macam orang mengidam plak.. hahah tak dak kerja lah nak ngidam2 ni.. aku nak makan.. macam ni simple aku telan.. aku bukannya makan mahai2 punya.. kalo sedap aku bedal jer.. kalo nama gah tapi makanan hampeh lagi lah out kan..

En papa sila beli yer.. risau plak mak buyung Aiza tertengok lagi pix ni.. dah la dia teringin sangat tu.. sian Aiza.. 

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

2 Comments

  1. wahh! sy pun penggemar nasi kukus ni..mcm dah jadi trend jugak kan skrg ni....
    salam perkenalan..follow sni:)

    ReplyDelete

Like us on Facebook