Iqbal Haiqal

Budak Bijak

9:10 AM

Morning uolls.. ehh Tuesday yer.. bukan Monday lagi.. Semalam kan holiday.. cuti 3 hari sangat lah lemau.. penyakit M sungguh.. MALAS nak keluar rumah... waduhh bikin duduk rumah jadi tikus yer.. masing2 pakat malas nak keluar.. hahahha...

Bebudak pun bosan la.. yang Qebal asyik ajak mama jom la tido kat hotel.. pppwwwfttt... kebenda la hang Qebal oiii.. hat Qeram plak asyik tanggalkan baju seluar & pampers.. tetiba tengok dah bogel.. adehhh fenat.. ntah la orang kata boleh dah ajar dia tak pakai pampers.. tapi masalahnya dia tak reti cakap lagi nak g toilet.. pehtu dia duk pegang bebird plak.. ishhhhh >_____<

Kerja dedua beradik angkat meja jepun letak atas katil, angkat laptop letak atas meja jepun.. susun cik teddy Ikea atas katil.. letak bantal tepi dinding... hebat sungguh bebudak ni tengok kartun kat laptop.. yer depa dah konker laptop mama buat harta depa.. huhuhuhu layan la asalkan depa jangan duk main kat luar.. risau la macam2 kes sekarang ni kannnn....

Mood MALAS nak kerja.. sekian....

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

1 Comments

Like us on Facebook