Iqbal Haiqal

Tido Dalam Khemah

4:45 PM

Anak2 aku ni ada-ada jer peel depa tau.. hari apa ntah si Qebal terjumpa tent dia.. tu puas aku menyorok dalam bilik toilet ke 2 tu.. dia jumpa jugak.. hmmm so puas melalak dulu nak suruh mama pasang.. mama tobat lahum ler tak hingin nak masang.. buat semak umah kan.. pehtu en papa dia la rajin layan anak2.. mama kan dah macam lion king bak kata Qebal.. huhh.. nanti nyemak umah mama bakaq api buang.. 

Malam bila dia nak tido dalam khemah.. pehtu melalak lagi suruh mama tido dalam tu.. ishhh Qebal oii ingat bleh celuih ka mama duk lena dalam tu.. satgi koyak rabak.. hahahha... papa dia jugak tido tepi khemah.. mama sedap la atas katil.. hukhukhuk.. 

Pix pagi tadi.. Qeram dah lencunkan katil.. baru jer tukar bedsheet baru.. haiyaa Qeram.. peel apa lah Qeram ni.. kelakar ok.. comel plak tido pakai pampers jer.. kecik2 comei mai besaq pelik kot.. heheheh

Happy Weekend uolls...

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

3 Comments

  1. bebudak biasalah..kita tak layan..tapi biasanya papa akan layan diorang..

    ReplyDelete
  2. Last wawa tido dalam khemah 6 tahun yang lalu tu pun masa perkhemahan. hihi :)

    btw, awak kena tag :) http://wawaabdulhadi.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award-7-things.html

    ReplyDelete
  3. hehe..bt sy teringin nak camping plak..

    ReplyDelete

Like us on Facebook