Jalan-jalan at Pusat Sains Negara

10:00 AM

Hari sabtu dah aku istihar hari jalan2 anak beranak.. kira bonding time lah.. hari ahad kita melepak kat umah puas2.. kalo ada aktiviti lain baru tukar plan.. gambar g pusat sains memang super banyak.. so korang jangan muntah tengok.. ini pun dah pilih sepilihnya.. tiket masuk pusat sains untuk dewasa RM6, manakala kanak2 dari umur 7 hingga 12 tahun RM3.. 6 tahun ke bawah FOC... jom lah layan gambar2 kat pusat sains tu.. mama papa hat tua bangka ni pun baru masuk tau.. sedih betui... ``/




































MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

3 Comments

Like us on Facebook