Resepi Noxxa

Popcorn Noxxa

11:01 AM

Hahh korang jangan tak caya yer Noxxa ni boleh buat popcorn jugak.. lepas ni kalo korang nak tengok movies kat tv umah sendiri boleh bikin dulu.. kejap jer 1 minit... yer 1 minit.. heheheh... dah tergoda kan.. hahaha saja memang aku nak goda korang semua.... ^___^ Jom tengok bahan2nya...

Biji Jagung popcorn, madu & butter

Cairkan butter dalam 2 sudu..

Gaulkan biji jagung sehingga sekata.. korang agak2 la nak buat banyak mana.. aku buat 1 1/2 cawan.

Off kan stir fry & press HP 1 minit. nanti korang akan dengar pop pop pop...

Abis 1 minit.. terus korang release wap dia.. n then bukak.. taraaa popcorn yang cantik..

Cairkan butter & madu.. * madu korang leh agak nak rasa manis mana yer.. 

Gaulkan hingga sebati.. dan sedia untuk dimakan.. anak2 laju jer makan popcorn ni.. 

Selamat Mencuba..

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

4 Comments

  1. ya allah...mcm nak kene beli jekkk noxxa niii..ko ni mneggoda betul arrr

    ReplyDelete
  2. mudah yang amat! oiii, teracun oiii nak beli noxxa ni

    ReplyDelete

Like us on Facebook