Cooking Lunch Box

CLB ~ Maggie Sup ~

1:05 PM

Esok cuti kan kan.. so hari ni daku tak nak makan nasi.. ehh boleh ker.. boleh la.. malam karang nak makan kat luar.. udah2 ler makan nasi sedia2 kan.. badan ni hmmm macam naik jer.. macam takder turun pun.. huhuhu ohh kalo makan maggie tu leh kurus ker en papa kata.. cisss takper2 tunggu i masuk gym nanti sure badan tiptop macam Che Ta.. hahahha.. dari dulu lagi kot ayat yang sama.. >___<

Dah-dah jangan duk merapu lagi.. so hari ni daku nak buat maggie jer.. kita tengok CLB a.k.a periuk doraemon leh masak macam2.. en papa pun tak bantah ok i beli benda ni.. phewww lega.... bab jimat2 dia suka.. kalo bab perabih det dia heheheh sangat2 lah bangkang sampai bertegang urat.. ehh tipu jer.. cuma aku la tarik muka 14 dengan dia.. :p

Maggie kari + cili padi.. *kalo ada telur pun sedap ya.. tapi aku lupa pulak nak bawak..

Masuk jer semua bahan2.. 

Masak 15 minit jer.. hehehe. en asben pun pulun makan sama..

Hehehe jom la tergoda sama2... boleh korang dapat jimat duit lunch tetiap hari kan..

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

6 Comments

  1. sedapnye megi kari!
    terliur kite..

    ReplyDelete
  2. sy dah beli tpi tak guna2 pon lgiiii malas kebeno >_< apepontakbleh

    ReplyDelete
  3. double berselera makan maggi time hujan2 ni...tq follow...tp kita dah pernah follower memfollower sebelum ni, acct. lama kot?

    ReplyDelete
  4. jue, standby telur 10 biji simpan kt opis...mcm mana nak simpan nanti u pk idea dgn suami...maggi tu masukkan telur sebijik baru aummmmmmmmmmmmm....lg sedap dari masak air curah buh dalam mangkuk kan periuk doraemon tu hehhehe...syabas.

    ReplyDelete

Like us on Facebook