Resepi Noxxa

Daging Blackpaper & Kacang Buncis Noxxa

1:44 PM

Dah lama tak masak dalam Noxxa.. mood masak dalam noxxa ni kelaut skit.. kadang2 makan simple2 jer.. Ini en papa lah nak makan daging.. untuk memudahkan aku masak aku buat daging & sayur dalam 1 jenis masakan..so terciptalah daging blackpaper & sayur kacang buncis noxxa.. Jom kita tengok bahan-bahannya..

* Daging yang diperap dengan blackpaper & kicap
* Bawang putih
* Bawang merah
* Cili padi
* Kacang buncis
* Carrot

Kita tekan mood stir fry, tumiskan bawang putih & merah sehingga wangi

Masukkan daging dan tutup periuk noxxa. HP dalam 20 minit

Setelah 20 minit.. tekan balik mode stir fry untuk air daging tu kering

Setelah kering masukkan carrot dan juga kacang buncis serta garam dan juga perasa

Gaul hingga sebati..

Selamat Mencuba

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

1 Comments

Like us on Facebook