Lega Rambut Pendek

1:24 PM

Pheww lega beb sebab dapat potong rambut.. sob sob sob.. pendek abis plak tu.. memang decide nak potong pendek giler.. abis rambut panjang aku.. so tak boleh libas2 ala model shampoo lagi kat muka en papa.. hahahah.. lepas ni en papa dah tak merungut lagi.. dia pun tak perlu kutip rambut aku yang selalu gugur tu.. >___<

Dah alang2 nak potong rambut mama.. so mama heret sekali bebudak ni potong rambut.. hat adik diam tak cakap apa.. dia tahu dia takut potong rambut.. kalo tak dia lah budak paling lasak.. lompat sana lompat sini.. lari sana lari sini.. tapi masuk jer kedai tu terus duduk diam kat sofa.. ko nampak dia sangattttt penakut... hahaha.. kalo kedai mamak.. sah sah dia peluk apak dia kuat2!!!... nasib la abg dia behave & mau gunting rambut.. itu pun kena makan umpan gula2.. ngeh ngeh ngeh... kalo tidakkk hmmmmm tak nak aihhh.. sakit la itu la ini la.. tapi ini dia cakap uncle gunting tu baik.. hahahhaa...

Baik jer.. sekali orang gunting tu selak jer rambut.. mak aihhh panjangnyer.. macam gegurl kata dia.. & org gunting tu kata rambut dia perang.. well anak mat salleh celup.. ^____^

See hensem uolls.. siap rambut sikat tepi.. aku tak tahu stylista macam mana org tu buat.. hahahha.. senang skit mama tak payah sikat pagi2.. 

Hmmm ini budak sangat susah nak gunting rambut.. siap apak dia kena duduk sama.. yang tak boleh blah org tu sikat2 rambut en papa.. pakat gelak 1 kedai dgn kerenah Qeram ni tau.. mama tok kata gunting rambut macam nak kena bunuh.. wakakka

Finally mama punya turn.. wash, cut, treatment & blow.. phewww rasa nak lena jer marin.. yang pasti ringan kepala wokeh... sayang wohh rambut panjang tu.. tak apa lah.. drpd asyik luruh sangat kan.. 

Yepii dapat anak buah baru lagi.. Congrate Hirdawati.. anak ke 4 dah.. kami masih 2 anak lagi.. tunggu Qebal darjah 1.. hope baby girl.. Xoxo...


/>

You Might Also Like

6 Comments

  1. haihhh..nak potong rambut pendek jugak..sbb kes yg sama laaa..rambut asyik gugur je..tp tp tp tpppp sayangggg..sobs...

    ReplyDelete
  2. bestnye ptong rambut..
    dh lame xptong ni..
    rase berat je kepala rmbut pjg..
    plak tu asek gugur je.. huhuu

    ReplyDelete
  3. Saya baru nak simpan balik rambut panjang. huhuhu..

    ReplyDelete
  4. sama laaaa lame dah berambut pendek!

    ReplyDelete

Like us on Facebook