Berpiknik & Berbuka Puasa Di Dataran Putrajaya

10:52 AM

Hari Sabtu baru2 ni kunun ingat dah gaji la.. so boleh la gantung periuk + close the kitchen that day.. tapi punah harapan eden.. hahahha sekali belum gaji daa.. sob sob sob T__T.. So nak tak nak iktiar macam mana nak berbuka kat luar + tak perlu mengeluarkan duit.. hehehe mama is bijak ok.. ni pun gara2 mek atun la dia berbuka kat situ.. terus mama dapat idea nak berbuka kat situ jugak la.. hahaha happening jugak rupanya.. ramai orang berbuka kat sana.. heheheh.. 

Dekat depan istana kehakiman putrajaya tau.. 

Adik masih ngantuk.. layankan jer

Pix wajib 4 of us.. 

Qebal macam biasa dia paling seronok.. 

Menu berbuka siap bawak bekai ok.. gigih betul mama buat macam ni.. siap bawak tikar lagi tau.. hehehhe

Pssstt Qebal ajak lagi berbuka puasa kat rumput2 katanya.. hahahha


/>

You Might Also Like

10 Comments

  1. hihi..nieyl semalam buka kat padang tepi masjid besi..:)
    ramai rupanya org yang berbuka kat kawasan² padang nie...
    seronok jugak sesekali berbuka style picnik ni....

    ReplyDelete
  2. ramai kan org piknik kat sini ...meriah lieya tgk...

    ReplyDelete
  3. sonoknye berbuka berpiknik gitu..tp kenapa gambo yg first tuh ade org photo bomb..ahaha

    ReplyDelete
  4. Sesekali buat kelainan.. anak2 pasti suka.. ;)

    ReplyDelete
  5. Seronoknya lepak2 sambil bawak bekal masing2...budak2 pun bebas nak gerak

    ReplyDelete
  6. wah bestnya.. sejak bila berpiknik ni?

    ReplyDelete
  7. ya Allah bestnya berbuka ala2 picnic mcm ni...
    nak ajak hubby gak la...bwk anak2...
    rasanya dataran merdeka ada buat mcm ni jugak kan...
    hrmmmm, good idea la entry ni...
    tq dear!!

    ReplyDelete
  8. ramai yang update berbuka kat padang besttt.. ida tak pernah testt.. mesti laki xmo hahahhaha

    ReplyDelete
  9. wahhh..sy dok putrajaya xpenah pun berbuka kt cni..mcm siyokkk je

    ReplyDelete

Like us on Facebook