Menu Berbuka 2015

Menu Berbuka Hari ke 6 - 10

9:46 AM

Morning semua.. sambil gosok2 mata + menahan lapar sampai berbuka petang ni.. Disebabkan terlajak tido & bangun kul 6 pagi so nak tak nak kena puasa jugak lah.. huwaaa.. Ok yang dijanjikan nak share menu berbuka 5 hari lagi.. ok mama rasa macam dah blur nak masak apa lepas ni.. tobat blur.. ok jom la tengok menu2 yang sempat daku masak.. tergugat keimanan ni tengok semua menu2 ni..

Menu berbuka hari ke 6 - Sambal telur rebus, sayur campur + kuih beli di bazar

Menu berbuka ke 7 - spaghetti bolognese & Kuih Lopes

Menu berbuka hari ke 8 - Sup ayam, kerabu kacang botol bersama kerang & kuih bakar

Menu berbuka hari ke 9 - Mee bandung & kuih beli di bazar

Menu berbuka hari ke 10 - Nasi goreng simple, bubur jagung, kuih sagu & nugget for kiddos

Tengok semua makanan ni semua sedap.. dah la tengah lapar.. gggrrrr 

/>

You Might Also Like

3 Comments

Like us on Facebook