Pelikat & Batik Pant By Afdlin Shauki

4:22 PM

Sapa suka pakai kain batik or kain pelikat angkat mouse?? heheheh aku memang suka tapi kalo kain batik alamatnya kain tu dah kemana2.. kalo pakai tak pernah melekat mesti terburai.. kadang2 kalo tido mesti terselak.. hahahah.. >___<

So sekarang dah ada penyelesaiannya... sure lepas ni aku pakai batik mesti dah tak terburai or terselak lagi sebabnya aku dah beli batik pant untuk aku dan pelikat pant untuk en papa.. yehaaa.. so selamat kalo pakai yer adik2 kakak2 makcik2.. ngeh ngeh ngeh... aku nak beli mula2 pun fikir 10x ler.. mahai weh.. tapi masa aku beli tu ada sale kat zalora.. apa lagi terus rembat untuk aku & en papa.. ngeeee.. abis det laki sendiri T____T

Batik pant untuk mama & pelikat pant untuk en papa

Pelikat pant untuk en papa.. Sesuai pakai santai2.. boleh juga buat solat.. sure tak terburai.. ahakkk

Batik pant untuk mama.. memang best pakai.. mula jer rasa janggal, lama2 dah seronok plak pakai.. stylo abis rasa walaupun batik jer uolls...

Kalo korang nak dapatkan batik & pelikat pant ni boleh terjah di kedai online Afdlin Shauki DISINI dan juga di ZALORA.. kalo korang rajin terjah zalora mesti ada sale murah2.. macam nak rembat lagi seketul jer rasa ni.. ahakkk... T___T en papa beli lagi plissss


/>

You Might Also Like

6 Comments

Like us on Facebook