Salam Ramadhan

8:51 AM

Salam Ramadhan semua.. 

Syukur Alhamdulillah masih dapat peluang puasa untuk tahun ni walaupun hari pertama puasa dah sakit tekak tak baik lagi.. yang paling sedih rasa semua makanan tak der rasa apa.. tawar jer.. bau busuk ker wangi ker semua dah tak boleh.. ngeee InsyaAllah makan ubat ni ok la kot.. 

Dengan ini saya Mama Jue memohon ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa, terkurang apa2 minta diampun lah yer.. Tahun ni raya di Johor.. ehh baru 1st posa dah mikior raya yer.. hahahha.. tahun ni insyaAllah mama akan masak untuk juadah berbuka.. nasi tetap tak makan.. tak percaya tanya en papa.. dia kata tak lapar ker.. ehhh mr husband ni hari2 duk tengok kita makan macam ni masih tanya ka??? 


Pssttt juadah 1st berbuka hari ni insyaAllah
 Nasi daging, Sup daging & air asam + dessert puding caramel

Selamat Berpuasa semua....


/>

You Might Also Like

6 Comments

  1. salam ramadhan..wah dh ada menu utk berbuka dapnye

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum jue...selamat menyambut bulan Ramadhan n selamat berpuasa...:)

    ReplyDelete
  3. Sedap nya menu berbuka tu. Selamat berpuasa jue.

    GWS. Ada ulcer kot kat tekak tu.

    ReplyDelete
  4. jue. salam ramadhan dari aida ye...
    nasi daging :) dap nyer....

    ReplyDelete

Like us on Facebook