Iqram Discharge

10:36 AM

Assalamualaikum.. Lama tak bersiaran dek kerana kelam kabut & nak kena ambik masa untuk rutin kembali seperti biasa... macam ni pun ada... hahahah... Finally hari Rabu petang Qeram boleh discharge dari warded... mama is lega ya amat la.. tapi tapi kena bagi makan ubat antibiotik.. bab tu memang mama macam nak surrender dah!! dia tak nak makan.. dik nak duduk spital lagi ker nak.. kali ni seminggu tau.. huwaa lamanya... penat tau berkampung kat spital ni sebenarnya.. serius tak seronok.. dah sebab anak, mama papa harus berkorban.. abis cuti mama.. bertabah la mama... 

Hahh bab ubat ni.. mama dah penat nak pelekoh bagi makan.. dah bagi makan dia leh muntah abis.. yang tak tahan dia leh geget syringe sampai kemek tau.. dik dah macam incridible hulk plak!! last2 nurse cakap masukkan dalam susu.. hmmm hampeh... dia tau rasa weh!! terus dia fobia nak minum susu.. hangin wehhhh hangin... last2 heret dia mai sini buat susu sama2.. masuk susu dlm botol, tekan air panas, tekan air suam & goncang sendiri.. semua dia buat tapi mama monitor la... hampa nak tau dia minum okeh!!!.. kalo silap haribulan mau kena debik seketul dengan dia ni.. punya dah tak caya mama buat susu yer... ggggrrrrrr >___<

Hari ni Qeram dah start duduk umah nenek cobot.. hope Qeram baik la kat sana.. hantar pagi tadi tak nagis.. siap dia bawak la robocar poli ni.. hahhh robocar poli ni mama beli kat kawan blogger juga.. Safurara.. kalo korang nak beli bleh terjah dia yer... dia jual paling murah di antara peniaga yang lain.. nak beli kena fikir baper lama akan bertahan.. yer lah anak2 jantan ni lasak dia lain macam.. satgi depa pomen abis.. ntah2 tercabut tayar la patah la.. ngeeee paham sangat dah perangai depa....

Qeram la paling suka sangat dapat benda ni.. Abang dia tak payah la dah besar.. asyik keje mintak duit RM1 nak g kedai Cik Ina dia.. adehhh dah pandai main duit dia ni...


/>

You Might Also Like

8 Comments

  1. alhamdulillah...smg makin sihat qeram

    ReplyDelete
  2. wah, ni kalau idlan dan irsyad nampak, mau suruh beli gak ni..

    ReplyDelete
  3. Anak tak sihat meragam dalam ward buat kita lagi susah hati,, tu belum kira bab nak cuti rehat jaga anak..
    Apa-apapun Alhamdulillah Qeram dah sihat..
    Baru-baru ni ai pun turuk terjebak layan kartun robocar poli tu.. kehkehkeh..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...semoga makin sihat

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...semoga lepas ni terus sihat sihat aje..

    ReplyDelete
  6. amboi siap gigit syringe tu..hihih tak pe janji cepat sembuh tau.. dan dijauhi dari sebarang penyakit aamin

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah,,,,smoga terus sihat yer qeram.

    ReplyDelete

Like us on Facebook