Makan Sempena Habis Raya

10:29 AM

Assalamualaikum semua.. last raya kan.. ehh yer la kot.. dah lama geng2 opis ni nak buat makan2 sempena raya tapi dek kerana aku dah termasuk ward so asyik postpone jer.. hahahha so we all decide hari ni.. apa nak jadi jadi lah.. aku dah bagi tugas masing2 nak bawak apa.. aku buat 3 jenis jer.. pulut kuning, rendang ayam & congo bar.. Alhamdulillah jadi lah jugak.. tapi2 tang ayam 3 ekor weh.. tak pernah aku masak sebanyak itu tau.. hahahha habis koman sekor.. ni hahh 3 ekor.. terkial2 mama yer.. jom tengok gambar2... nanti daku snap makan ramai2 daku upload ya...

Pulut kuning noxxa.. tq la noxxa tu penyelamat keadaan tau.. korang jangan tak tau sebelum ni buat asyik terlembik jer.. ni hahh cantik kejadian okeh.. 

Rendang ayam berkuah macam ni selera tekak aku lah.. hahahha.. harap2 sedap la orang makan..

Congo bar pulak dah tinggal separuh kotak.. hahha.. nasib bawak 2 kotak.. Qebal siap warning mama nanti buat lagi congo bar.. ok kita g beli barang ehhhh


/>

You Might Also Like

8 Comments

  1. rendang ayam dan congo bar tu menarik sangatt

    ReplyDelete
  2. vavavava...saja tau bikin terliur...huwaaa...tp kalau dpt sambal ikan bilis makan ngan pulut tuh..perghhh lg sedap...

    ReplyDelete
  3. sedapnye pulut kuning. mkn dgn serunding pon sedap jugak ni.

    ReplyDelete

Like us on Facebook