PlayDoh month 2015

Sambutan Bulan Play-Doh®

9:01 AM

Play-Doh® sinonim dengan dunia permainan kanak-kanak yang telah lebih 50 tahun yang lalu. Oleh itu, play-doh bukannya calang-calang di pasaran dunia bukan. Dengan julung kalinya, Play-Doh mengadakan sambutan bulan Play-Doh di Malaysia dan peluang menyertai cubaan The Malaysia Book of Records untuk mencapai ukiran Play-Doh paling banyak pada 26 September 2015.

Memang tidak dinafikan lagi, permainan Play-Doh merupakan permainan yang hebat untuk menggalakkan perbelajaran serta mempelajari pelbagai kemahiran seperti mengenal bentuk, warna, mencampurkan warna dan juga belajar kemahiran bersosial antara satu sama lain. Dengan ini, kanak-kanak boleh mempertingkatkan kreativiti pada peringkat awal mereka dengan mencipta pelbagai bentuk dan ukiran melalui imaginasi mereka. Selain itu juga, ia dapat membina imaginasi kreatif kanak-kanak serta menghubungkan sel-sel otak iaitu mengaktifkan otak kanan dan kiri apabila melibatkan proses kognitif, emotif dan tingkah laku.

Play-Doh Party Pack.. mama teruja sangat ni..

10 warna yang sangat menarik

Play-Doh dijamin selamat kerana ia bebas toksid dan bahan kimia yang bahaya. Jadi korang jangan risau bab ni okey.

Hasil kreativiti mama.. disebabkan anak-anak masih ada di kampung jadi mama yang leka mengentel play-doh ni.. almaklumla masa mama kecik-kecik tak merasa main play-doh.. hahahaha

Hasil yang diilhamkan Malaysia menggunakan play-doh. Kalau ada Iqbal ni lagi dia lebih kreatif dari mama.

Okey korang jangan lupa pada 26 September 2015, bertempat di Ground Floor, HighStreet, 1 Utama Shopping Center untuk menyaksikan rekaan Play-Doh yang paling kreatif akan dipamerkan untuk tontonan rakyat Malaysia. 
Jumpa disana ya... #playdohmonth2015

Untuk maklumat lebih lanjut tentang Bulan Play-Doh®, sila layari laman web PLAY-DOH® : www.playdoh.com

/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook