Iqram Haqimi

Praktis Penulisan Iqram

9:37 AM

Morning semua.. awat ngantukness ni.. otak dah fikir kul 5.30 petang tau.. hishhh sabo jer.. petang kemarin g tesco beli bihun sebab nak buat bihun sup untuk Qebal.. dia susah nak makan so mama kena iktiar buat benda yang dia suka makan.. pehtu mama ternampak buku untuk Qeram praktis tulisan dia.. erkkk mama kena bersabar dengan dia kalo nak suruh belajar menulis.. kalo mama tak sabar mau mama makan budak ni hidup2.. hahahah...

3 buku untuk Qeram iaitu ABC, abc & 123.. cukup lah untuk dia buat latihan penulisan ni sebelum dia masuk sekolah tahun depan.. 

Semalam suruh dia pegang pensil dah senget benget.. siap kena sorak2 cakap clever boy, good boy, pandai.. adehh mama dah macam pom pom girl nak suruh dia buat garis tu tau.. siap mama cakap Qeram fokus.. fokus.. hahahha.. tapi 10 minit jer dia buat  lepas tu terus stop tak nak buat dah.. hmmm esok plak sambung... 

Semput mama nak bagi dia belajar tulis ni.. tapi ok la kan cara dia pegang pensil tu.. kekekke

Regards,
/>

You Might Also Like

4 Comments

  1. singgah pagi..
    Xpe kak...semangat anak² klu ibu dia sorak²..

    ReplyDelete
  2. tu pegang pensel ke kepit pensel?

    ehehe

    ReplyDelete
  3. Salam, hahaha chaiyok2! mmg dh rupa pompom girl dah... hehe..sy mase mula2 dulu pun kekok tau pegang pensil..

    ReplyDelete

Like us on Facebook