Iqram Haqimi

Qeram Cepat Sembuh

9:49 AM

Benda yang paling aku takut adalah kalo anak2 demam.. sebabnya mama akan pelekoh anak bg makan ubat... mama dah tak terdaya nak lawan rontaan dia yang lagi kuat dari mama.. >__< Balik dari umah pengasuh petang kemarin dah perasan dia macam tak aktif.. nak baring tepi mama.. yaahh anak2 kalo tak sihat depa akan cari mama.. kalo depa sihat depa cari papa.. kena lah peluk anak & riba dia sampai mama pun rasa bahang badan dia.. semalam dia tak minum langsung susu.. risau!!!... muntah abis susu apa yang diminum sebelum dia demam.. sampai muntah kaler hijau.. aaahhh bertambah2 mama risau macam ni.. masa tido pun dia muntah 3,4 kali semalam.. tido pun mmg tak berapa nak tido sebab duk lap badan anak.. yang tak sanggup tengok badan dia sampai terketar2.. >___<, 

If petang ni still macam tu memang akan bawak anak terus g klinik.. kena pelekoh makan ubat pun gasak lah.. asalkan Qeram sihat... mama rungsing nak.. jangan buat mama risau.. 

Macam ni lah semalam.. sambil tengok tv sambil duk atas riba mama.. 

Get well soon sayang.. 

Regards
/>

You Might Also Like

5 Comments

Like us on Facebook