Stylo Mask

9:40 AM

Morning.. Hahaha habis jerebu baru hegeh nak beli mask ni tau.. kekekek masa jerebu teruk ritu pkai jer hat biasa tu sampai jadi kaler lain.. takper beli mask ni boleh simpan tahun depan.. kalo kotor kita leh basuh.. heehehe... Mama tunjuk kat Qebal dia siap cakap mama beli spender doraemon ker. spender?? hehh ni mask la penutup jerebu.. wooohh dia kata.. sabar jer dengan dia ni.. nak tahu aku beli mana nanti aku bagi detail ya.. yang pasti aku suka suka suka sangat dengan mask ni.. tebal & stylo habis lah.. 

setiap sorang dapat.. so jangan berebut yer.. yang kartun tu memang cute.. nasib untuk dewasa takder kalo tak mama pun nak 1 macam tu..

Hahh ni paksa semua selfie tau.. kekkeke.. pakat cewei memasing pkai benda ni.. kita orang leh pkai naik moto untuk g keje.. ^___^

Korang berkenan dengan stylo mask ni korang leh roger 
Boni Kacak yang sememangnya hensem, kacak dan bergaya.. ehh boni ni promote dapat kasi murah lagi yer.. hahahha lawak jer..


Instagram : Boni Kacak

Wassap : 018-293 0680 

Regards,
/>

You Might Also Like

6 Comments

  1. kurang satu lagi tu. kiut! hahahaha

    apa2pun, terima kasih banyak2 tau sebab sudi menyopping dengan saya tau. kalau nak lagi, roger je tau. hehehe

    ReplyDelete
  2. Bagus anak2 jue pandai pakai...kena asuh Qi lah cm ni kena pandai pakai mask.

    ReplyDelete
  3. ala...comey nyer...yg doremon tu... :)
    jaga kesihatan bersama k...

    ReplyDelete

Like us on Facebook