Welcome October

10:48 AM

Welcome October.. kejap jer dah sampai October.. lagi 3 bulan akan abis tahun 2015.. cepat sangat rasa tahun ni.. aku pun kena buat banyak persiapan untuk Qebal masuk darjah 1 & Qeram masuk tadika.. dedua sekolah tahun hadapan.. huhuhu mama rasa semakin tua dah.. Hari ni Qebal & Qeram dah 4 hari duduk umah nenek baru.. Alhamdulillah depa dah ok.. takder drama pagi2.. cuma Qebal lah susah makan.. & yang adik lasak siap buli abang dia.. Hmmm macam2 lah perangai depa.. Mama plak dah 2 hari pkai spek.. rasa semakin ok.. kadang2 rasa rimas kat muka sebab ada spek kan.. org nak kata cikgu bedah ker apa ker tak kesah sebab aku dah tak rabun lagi... hehhehe...

Ok jom buat kerja.. banyak kerja ni.. 

Pssttt kemarin ada staff cina opis aku ni siap tergur Liza comel nyer pkai spek.. kahkahkah.. padahal staff tu selalu gaduh mulut dgn aku tau.. nak tergelak pulak dia sebut perkataan comel tu.. sebab bunyi dia sebut tu sangat cute.. ^___^ 

Regards,
/>

You Might Also Like

1 Comments

Like us on Facebook