JJCM

JJCM | Suria Restoran & Cafe ~ Makanan Arab Terbaik ~

3:43 PM

Semalam Ana siap warning aku.. akak jangan makan breakfast nasi tau... Ana nak belanja lunch nanti.. selalu kalo aku makan nasi waktu pagi, tengahari mesti aku dah tak makan nasi.. giler tahan kan perut aku... So hari ni makan tengahari habis memboncet la perut masing2.. muahahah.. thanks Ana.. So Ana belanja makan kat kedai Arab.. so kalo aku segan g makan sorang2.. maklum la pekerja situ semua pak Arab yang hensem2 + hidung mancung2 kan.. tapi mai depa cakap sepatah haram tak paham.. hahhaha.. jenuh speaking english arab.. tak kesah bab communication tu boleh jer kita tunjuk2 menu.. Ehh untuk pengetahuan korang dekat Serdang Perdana banyak restoran makanan arab.. bukan skit tapi dah banyak kot!!. sampai aku rasa aku kat Malaysia ker or kat tempat Arab ni.. hahahha.. 

Dah jangan merapu.. restoran ni terletak tepi pintu masuk South City Plaza.. senang lah nak cari bukan besar mana pun tempat tu.. Ni pertama kali aku makan sini.. aku bagi 4 bintang.. terbaik la nasi mandi tu.. sedap ya ampun!!!.. boleh makan lagi nanti...

Suria Restoran.. Senang jer cari yer kawan2.. 

Suasana dalam restoran.. Kecik jer tak besar mana.. 

Menu makanan yang banyak.. nak sebut berbelit2 ohoii.. macam2 ada disini.. harga pun murah2 yer uolls

Mandi Rice With Lamb.. Ko rasa... perghh perghhh sedap habaq hang... lemak lamb tu waduh2!!!

Kabsah Chicken yang wanie order.. boleh lah.. tp tak leh lawan Mandi Lamb tu..

Sandwich Shawarma Chicken.. boleh tahan sedap!!

Shawarma Suria Special Chicken.. Ini special dia ada kentang jer.. 

Barbican Pineapple & Watermelon Juice.. Ayaq barbican tu skit aku tak lalu.. kuat sangat.. 

Staff YK Branch.. - Me, Ila, Ana, Wanie & Dd..

Kalo korang nak cuba rasa boleh terjah sini yer...

Suria Restoran & Cafe
Ground Floor South City Plaza
03-8940 5606

Regards,
/>

You Might Also Like

3 Comments

  1. wahhhhh sedapnya ente ente makan....terliur ana :-)

    ReplyDelete
  2. sedapp dan murah.. ni bukan kat Jalan TAR tu kan?

    ReplyDelete

Like us on Facebook