Pewiit Soap

Product Review | Pewiit Soap

9:24 AM

Ingat lagi masa zaman sekolah, kalo nak hilangkan parut atau bekas jerawat mesti aku akan tonyoh kulit kayu manis.. abis la kulit kayu manis tok aku punya.. hahaha.. memang tak dinafikan lagi herba kulit kayu manis memang sangat terbaik untuk menghilangkan parut jerawat dimuka.. itu dulu lah.. sekarang zaman dah berubah.. dengan adanya teknologi yang canggih sekarang ni kita tak perlu bersusah payah tonyoh-tonyoh kulit kayu manis lagi.. kita guna jer sabun pewiit kan mudah.. Ehh jangan risau bau herba yang kuat yer sebab sabun ni memang ada lagi bau herba dari kulit kayu manis dan cengkih tapi takder sekuat original herba tersebut.. yang pasti bau sangat sedap apabila mencuci muka anda..

Pewiit Soap

Sabun Pewiit dirumus khas 100% herba semula jadi iaitu diformulasi dari bunga cengkih, kulit kayu manis, kolagen dan vitamin c. Ia juga selamat digunakan dan bebas dari bahan kimia yang merbahaya. Yang paling penting sabun ini dilulus oleh KKM. 

Selain itu, sabun pewiit mempunyai manfaat yang bagus untuk diri anda. InsyaAllah dengan penggunaan yang konsisten, sabun ini berkesan dan membantu anda supaya wajah anda bebas dari masalah jerawat yang teruk serta wajah anda lebih licin dan muka tidak berminyak.

KELEBIHAN SABUN PEWITT
✔ Menghilangkan jerawat batu
✔ Menghilangkan parut jerawat
✔ Menghilangkan kesan jerawat
✔ Memutihkan
✔ Mengecilkan pori-pori kulit
✔ Menyihatkan kulit (vitamin-c)
✔ Menyegar kulit muka 
✔ Mengawal minyak berlebihan
✔ Mengekalkan kelembapan kulit
✔ Meningkatkan keanjalan kulit (orang berusia)
✔ Kulit lebih licin, cerah dan berseri-seri
✔ Membuang toksin pada wajah
✔ Menghalang blackhead dan whitehead 

Kandungan Sabun Pewiit adalah dari extract bunga cengkih selepas hujan, extract kulit kayu manis turun-temurun tok, extract collagen dan vitamin C.

BUNGA CENGKIH : membantu menghilangkan jerawat dan jerawat batu
KULIT KAYU MANIS : membantu menghilangkan parut jerawat dan jerawat
COLLAGEN : mencantikkan kulit dan mencerahkan kulit serta merawat kulit mati dan memulihkan kulit dari kesan parut jerawat .
VITAMIN C : Menyegarkan kulit dan merawat parut jerawat dan juga lekuk2 jerawat

Cara Penggunaan
  • Gosok sabun sehingga berbuih dan sapukan pada kulit muka sehingga sekata..biarkab sekitika.
  • Kemudian bilas dengan air bersih.
  • Ianya boleh digunakan 5 kali sehari samaada pagi, petang dan malam
Boleh dibelah 4.. sangat jimat...

Harga Sabun Pewiit 
RM45.00 tapi sekarang ada harga PROMOSI RM36.00 (tidak termasuk postage)

Untuk sebarang pembelian boleh contact no
Whatsapp : 014-513 5891
Call / SMS : 010-986 8215

Untuk melihat testimoni sabun pewiit boleh tengok SINI

Regards,
/>

You Might Also Like

5 Comments

Like us on Facebook