Product Review

Pati Herba Madu - Penawar Masalah Jantung & Kolestrol Anda

2:27 PM

Mama yakin ramai diantara pembaca yang mengalami paras kolestrol yang tinggi? Tanda-tanda awal untuk mengetahui seseorang mengalami kolestrol tinggi adalah kebas-kebas di kaki sehingga boleh menyebabkan saluran jantung seseorang tersumbat malah boleh juga mendapat penyakit sakit jantung. Allah takut dengar. Oleh itu, setiap penyakit ada penawarnya bukan? InsyaAllah kita ikhtiar untuk merawatnya dengan cara apa sekali pun.

Dengan ini, syarikat Clear Herb Sdn Bhd telah mengeluarkan jus Pati Herba Madu untuk menurun dan merawat  masalah peningkatan paras kolestrol di dalam darah. Dengan ramuan dari madu lebah asli, halia, bawang putih, jus lemon, cuka epal dan kurma yang merupakan salah satu agen antioksida yang terbaik.

Kelebihan Pati Herba Madu :
- Menurunkan Kadar Kolesterol
- Membersihkan saluran jantung yang tersumbat
- Menurunkan Berat Badan
- Melancarkan proses pembuangan
- Baik untuk pesakit darah tinggi dan kencing manis
- Membuang angin dalam badan


Kalau korang nak tahu lagi testimoni Pati Herba Madu korang leh tengok di link TESTIMONI PATI HERBA MADU

Selain pengguna orang ramai, salah seorang pengguna setia iaitu Datuk Malek Noor yang merupakan bekas ahli bina badan terkenal di Malaysia telah mengalami serangan jantung. Beliau mengambil ikhtiar dan cuba mencari penawar penyakit tersebut. Beliau sendiri telah mencuba Pati Herba Madu tersebut dan Alhamdulillah beliau merasai perubahan dalam diri serta beransur sembuh, sihat dan bertenaga.

Duta Pati Herba Madu

Kisah beliau yang teruja dengan kebaikan Pati Herba Madu

Untuk pengetahuan korang, produk Pati Herba Madu ini dihasilkan secara 100% asli tanpa bahan pengawet yang telah dapat perolehi sijil GMP (Good Manufacturing Practice) dan juga mendapat kelulusan KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia) serta ianya adalah produk yang diyakini HALAL oleh ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia. So korang jangan ragu-ragu tentang ni.

Untuk harga sebotol Pati Herba Madu 250ml adalah RM69.00 semenanjung manakala RM79.00 untuk Sabah dan Sarawak.

Untuk sebarang pembelian dari agen atau stokis Pati Herba Madu boleh ker link sini SENARAI AGEN / STOKIS PATI HERBA MADU

Untuk keterangan lanjut : -

CLEAR HERB SDN BHD & CLEAR HERB TRADING

Facebook : Clear Herbs


Alamat : D27-1 Jalan TKS 2,
Taman Kajang Sentral, 43000 Kajang, Selangor

Telefon : 0192535796 / 0133627775 / 01251573968

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook