Advertorial

Idea Hadiah Terbaik Dari Printcious | Precious Gifts From Your Heart

11:12 AM

Mama kalo bab nak beli hadiah bagi orang memang rasa susah sangat. Sebab mama jenis tak tahu nak bagi apa kat orang.. alih-alih benda yang sama sampai mama sendiri boring.. kalo boleh mama nak benda tu biarlah akan jadi kenangan seumur hidup.. orang cakap benda yang sangat berharga sampai tengok jer terus turun ke hati. hehehe.. 

Meh mama nak bagitau ada satu web ni kalo korang dah tengok mesti akan godek habis-habisan punya. Giler sapa tak suka dengan web ni.. Web ni memang sangat berguna untuk orang macam mama yang tak tahu nak bagi hadiah kat orang. Sekarang korang tak payah keluar rumah ke shopping complex lagi dah tau.. semuanya hujung jari anda.. canggih sangat ni.. zaman serba canggih kita kena menggunakannya dengan sebaik mungkin bukan. 

Web yang mama maksudkan adalah Printcious.. Web ni adalah satu web yang menjual hadiah dari pilihan design kita sendiri ke atas barang-barang yang kita nak beli tu. Antaranya ialah bantal, tshirt, mousepad, phone cases, seramic tile dan lain-lain lagi. Yang pasti korang create design yang korang suka dan boleh terus pos ke orang berkenaan tau. Memang si penerima hadiah tu confirm suka punyalah sebab hadiah dari hati kan.. Tak caya korang tengok la tagline Printcious ni "Precious Gifts From Your Heart"


Tak tahu nak pilih apa? Jangan risau dekat Printcious korang boleh tengok contoh hadiah yang korang nak pilih. Kalau rasa susah sangat dan tak tahu nak buat macam mana.. jangan risau korang nampak dekat penghujung kanan ada leave a message.. korang boleh dapatkan bantuan daripada customer service dengan sepantas yang mungkin. Tapi mama rasa korang akan jadi rambang mata sampai godek-godek mouse semua nak tekan punyalah. hahahha sebabnya hadiah dari Printcious  sangat cantik dan cute sangat!!!

Tengok la banyak kot hadiah-hadiah yang menarik tertarik sampai tak tahu nak pilih yang mana..

Bagi mama pulak mama suka satu hadiah yang akan jadikan kenangan seperti Tshirt dibawah ni.. sebab mama memang pengemar kumpul tshirt yang ada nama mama sendiri.. Kira kita pakai rasa macam comel jer orang tahu nama kita.. hahahah... 

Nice kan... yang penting merah tu..

Selain tu, pilihan mama nak bagi hadiah kat orang adalah mousepad. Sebab apa??? sebabnya mesti si penerima tu akan sentiasa tengok jer mousepad tu sambil buat kerja di pejabat... hahaha sambil gerakkan mouse sambil tengok mousepad pasti si penerima tu akan sentiasa tersenyum sendiri.. Memang bagus Printcious ni tau buat hadiah yang sangat sweet ni sampai mama sendiri jatuh cinta dengan hadiah macam ni pulak..

Cutekan mousepad ni walaupun simple tapi boleh tersentuh hati ni tau..

So korang mesti dah fikir macam-macam nak buat kan?? Apa lagi jom la order dan create hasil idea korang di Printcious ni dan bolehlah bagi hadiah yang special ini khas buat yang tersayang.. Mama jamin memang lain daripada yang lain lah.. Mama sendiri pun dah rambang mata memilih sebab memang sangat cute hasil hadiah dari Printcious ni.. 

Untuk maklumat lanjut korang leh terjah link mama bagi ni yer..




Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook