Tips

Tips Minum 8 Gelas Air Di Bulan Puasa

12:12 PM

Dah hampir 16 hari kita puasa kan.. Mama sendiri bab minum air nak cukupkan 8 gelas sehari memang tak boleh.. kadang2 masa berbuka 2, 3 gelas dah full perut.. kalo dah malam2 memang tak minum dah kang nak kena ulang alik pergi toilet hahaha.. Korang macam mana cukup tak air masa bulan puasa ni.. Kalo tak cukup nah tengok tips ni.. kot kot boleh cukupkan 8 gelas sehari..


Macam mana boleh praktis ker minum air 8 gelas sehari.. Tak susah kan.. mama kekadang tu bukan gelas jer dalam botol mama langgah minum.. hehehe.. Selamat mencuba.. 


Love,
/>

You Might Also Like

6 Comments

  1. Dulu seblom puasa memang gigih sngt jue minum air. Sekarang ni kembung nauu lepas bukak. Sahur lagi tak slera. Last2 mek ambik isotonik untuk ganti.

    ReplyDelete
  2. Aku jarang sgt minum air masak...huhuuu

    ReplyDelete
  3. hahahah dulu nak minum segelas pun susah...
    tp la ni oklah sikit sebab menyusu kenalah byk mnm air

    ReplyDelete
  4. kalau akak... agaknya lebih 8 gelas air masak minum time mlm tuh...

    ReplyDelete
  5. sampai skang x boleh amalkan bnda yg sepatutnya wajib ni huhu

    ReplyDelete

Like us on Facebook