Lunavie

Alat Keselamatan Yang Selamat Untuk Anak Anda dari Lunavie

11:52 AM

Pernah korang terfikir setiap keselamatan anak-anak di rumah pun tidak akan selamat? Walau kita nampak benda ni remeh tapi keselamatan dari rumah lah perlu diambil kita. Kita sebagai ibu bapa harus mengambil berat setiap pengawasan dalam persekitaran di rumah. Contohnya benda terkepit pintu, terkena bucu meja yang tajam, terkena renjatan elektrik dan lain-lain lagi. 

Dalam minggu lepas, Iqram lompat-lompat tepi meja dan lengan dia terkena hujung bucu meja sehingga menyebabkan luka yang sangat panjang. Terus mama rasa bersalah sebab mama tak cari cover tu awal-awal untuk keselamatan pada setiap hujung bucu meja tersebut. Benda nak berlaku hanya sekelip mata saja. Kalau budak dah tak tahan sakit, tambah la kita orang yang besar kan.  


Baru-baru ni mama dapat 3 produk alat keselamatan untuk anak-anak di rumah dari Lunavie.com. Mama yakin yang mana ibu bapa mempunyai anak-anak kecil wajib setiap rumah perlu ada benda ni kerana ia selamat dan dapat mengelakkan kemalangan kecil terjadi. Nak tahu alat-alat ni membantu ker tidak jom baca entri ni sampai habis yer.. 

3 produk dari Lunavie iaitu 

* Safety Door Guard
* V-shape Corner Protector
* Slider Lock

Safety Door Guard
  • Membantu untuk mengelakkan jari anak anda dari terperangkap dalam menghempas pintu. Ia juga boleh membantu memastikan anak-anak daripada sengaja terkunci di dalam bilik.
  • Harga RM 9.90 (2 pcs per set)
Pemasangan yang mudah sahaja. Masukkan getah safety guard ini di bahagian tepi pintu samada di bawah atau dibahagian atas. Jika angin tolak pintu dengan kuat Insyallah anak-anak tidak terkapit pintu atau anak-anak tidak dapat terkunci di dalam bilik seorang diri lagi.

V-Shape Corner Protector 
  • Membantu untuk melindungi anak anda daripada sudut-sudut yang tajam. Ia adalah sesuai di hujung permukaan meja dan pada rak yang rendah. Mudah untuk memasang tanpa sebarang alat.
  • Harga RM 12.90 dan terdapat 3 warna iaitu black, coffee & ivory.
V-shape corner protector ini sangat lembut jadi ibu bapa tidak perlu risau jika anak terkena pada hujung bucu meja lagi. Dan pemasangan alat ini sangat mudah hanya lekatkan double tape yang disediakan seperti dalam gambar diatas, kemudian lekatkan pada setiap hujung meja. Tekan sedikit sehingga v-shape corner lekat di permukaan tersebut.

Slider Lock
  • Mengelakkan kanak-kanak daripada membuka kabinet dan berpotensi sehingga mencederakan diri mereka sendiri. 
  • Harga RM 10.90 
Mama yakin ramai ibu bapa yang mengalami masalah macam ni. Terutama ada anak kecil yang sering buka tutup pintu kabinet dapur bukan. Sebelum ia terjadi kepada anak-anak anda, korang kena kunci dengan slider lock ni.

So, korang nampak kan bertapa pentingnya 3 peralatan ini dalam setiap rumah. Walau ia nampak benda yang remeh tapi dapat mengelak berlakunya perkara yang tidak ingini terjadi. Jadi mama syorkan setiap ibu bapa wajib ada alat keselamatan seperti safety door guard, v-shape corner protector dan slider lock ini pada setiap rumah. Ia akan mengelakkan kemalangan kecil bagi anak-anak anda. 

Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian boleh hubungi & layari :-

LUNAVIE
Caely (M) Sdn Bhd
No 47-2 Jalan Radin Anum
Bandar Sri Petaling
57000 Kuala Lumpur

Telefon : 03-9057 2661
Email : info@lunavie.com
Website : www.lunavie.com
Instagram : @lunavie_com

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook