Advertorial

Amez Care | Tuala Wanita Herba Yang Sangat Selesa

10:35 AM

Sekarang ni kalau sebut je jenama tuala wanita memang banyak pelbagai jenama di pasaran. Mungkin tidak dinafikan dengan pelbagai jenama ini sama ada yang baik atau ada yang kurang baik. Setiap wanita perlu membuat pilihan yang bijak untuk memilih jenama tuala wanita yang terbaik, bersih, keselesaan dan kesihatan dibahagian Miss V. 

Amez Care Bio Herbal adalah satu syarikat baru yang mewujudkan tuala wanita herba yang bukan sahaja meningkatkan tahap keselesaan wanita malah mengoptimumkan kesihatan wanita semasa haid. Produk-produk yang dicipta oleh Amez bukan sahaja selamat bahkan Amez Care merupakan produk feminin pertama yang berada dipasaran dan ia boleh setanding dengan tuala wanita jenama lain di pasaran Malaysia.


Amez Care telah mengeluarkan tiga jenis tuala wanita iaitu Amez Care Pantyliner, Amez Care Day dan Amez Care Night. Kesemua tuala wanita yang dihasilkan oleh Amez tidak mengandungi bahan kimia yang memudaratkan. Oleh itu, proses pembuatan tuala wanita Amez menghalang sisa racun daripada terkena pada produk tuala wanita tersebut. 

Ramuan herba yang terdapat dalam Amez Care adalah :-
  • Aloe Vera
  • Peppermint
  • Tea Plant
  • Chamomile 
  • Lavender
Kenapa korang kena memilih Amez Care ini adalah :-
  1. Tuala wanita Amez direka khas dengan cuff kaki 3D yang sangat unik dan selesa
  2. Permukaan atas tuala wanita sangat lembut dan berlubang yang membolehkan untuk penyerapan optimum
  3. Mempunyai lapisan perlindungan di bahagian permukaan tuala wanita yang direka khas untuk melindungi habuk 
  4. Kertas gam yang melekat pada bawah permukaan tuala wanita sangat kuat, kalis air dan memberikan keselesaan yang tinggi pada si pemakai
Amez Care Pantyliner - 30 pcs | RM 11.90

Amez Care Pantyliner boleh digunakan pada setiap hari dan membolehkan agar anda kekal segar dan bersih daripada keputihan malah boleh digunakan pada penghujung datang bulan. Liner hijau yang terdapat di tengah permukaan pantyliner tersebut adalah herba daripada ramuan seperti Aloevera, peppermint, tea plant, chamomile dan lavender. Yang mana pakai pantyliner akan rasa macam berangin jer pada permukaan Miss V anda. Pantyliner yang paling terbaik dan tiada lagi bau kurang enak sepanjang hari.

Amez Care Day - 12 pcs | RM 12.90

Manakala bagi Amez Care Days pula direka khas untuk penyerapan yang cepat dan selesa pada siang hari. Salah satu ciri utama adalah jalur hijau di permukaan tuala wanita ini merupakan Nano Silver Ion dan Ion Sinar Infra Merah atau lebih dikenali far-infared rays. Nano Silver Ion ini dibina untuk membantu wanita dalam melegakan ketidakselesaan ketika haid. Bagi Far Infrared Ray Ion sangat pakar dalam mengoptimumkan peredaran darah. Kalau korang perasan tuala wanita ni sangat nipis tapi percayalah ia boleh menampung aliran darah anda pada siang hari.

Amez Care Night - 10 pcs | RM 12.90

Bagi Amez Care Night telah direka khas untuk para wanita yang ingin keselesaan pada waktu malam agar dapat rehat dengan selesa dan tidur lebih baik. Selain dari gejala kekejangan dan kembung perut ketika haid, dengan Amez Care Night mampu mengelakkan dari kebocoran pada sebelah malam. Lapisan sayap dan saluran anti kebocoran untuk menghalang kebocoran di sisi, depan dan belakang agar para wanita boleh bergerak dengan selesa apabila ketika tidur kelak. 

Ok dah detail kan penerangan mama pasal Amez Care kan. Yang mana mahu mencuba boleh dapatkan tuala wanita jenama Amez Care di kesemua pasaran seluruh Malaysia seperti Aeon, Giant, dan juga rangkaian farmasi berhampiran anda. Oleh itu, setiap wanita wajib menjaga miss v daripada jangkitan kuman serta perlu menukar tuala wanita pada waktu tertentu agar anda rasa selesa dan segar sepanjang hari. 


Untuk sebarang pembelian atau mengetahui produk Amez Care dengan lebih lanjut boleh layari :-

Facebook Amez Care : www.facebook.com/AmezCare
Instagram Amez Care : www.instagram.com/amezcare
Website Amez Care  : www.amezcare.com
Belian Online : www.amezcare.com/online-store


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook