Advertorial

Asadel Babywearing | Page Pilihan Ibu Bapa Untuk Membeli Alat Mengendong Baby Original Dengan Selamat & Diyakini

10:35 AM

Sekarang pada zaman yang serba moden ni masih lagi ibu memilih untuk mengendong anak dengan menggunakan tangan atau peralatan babywearing. Ia macam menjadi satu trend yang sangat meluas sehinggakan di luar negara menjadikan babywearing atau mengendong anak salah satu aktiviti wajib untuk dekat dengan baby serta memudahkan kerja dan lain-lain lagi. 

Apa itu babywearing? Babywearing bermaksud perbuatan / aktiviti mengendong bayi. Mengendong bayi sama seperti memegang atau mendukung bayi dengan menggunakan tangan atau menggunakan pengendong bayi. Penggunaan pengendong bayi ini adalah sangat membantu dan memberi lebih keselesaan, kebebasan bergerak dan membantu memenuhi dan mengeratkan lagi kasih sayang antara ibu dan bayi dalam kehidupan seharian.

Kelebihan babywearing kepada ibu serta anak ialah :-
  • Memberikan bayi rasa selamat kerana sentiasa dekat dengan ibunya.
  • Bayi mudah ditidurkan kerana merasa dia seolah-olah berada dalam kandungan kerana dekat dengan dengutan jantung ibu
  • Memudahkan anda untuk melakukan aktiviti harian dengan menggunakan kedua-dua belah tangan
  • Menjimatkan masa anda kerana tiada lagi kengkangan untuk anda melakukan kerja lain di luar seperti bershopping


Pada zaman dahulu, untuk babywearing hanyalah menggunakan sehalai kain batik yang panjang. Tapi zaman telah moden jadi pelbagai jenama babywearing yang terdapat di pasaran telah meningkat naik. Sebut sahaja peralatan babywearing dengan ibu-ibu zaman sekarang mereka lebih arif tentang alat-alat ni. Bayangkan mereka sanggup berhabiskan wang ringgit untuk memiliki gadget babywearing ini untuk keselesaan anak tersayang. Sampaikan ada setengah ibu terlupa untuk membawa handbag yang mahal tetapi babywearing tetap kena sentiasa ada. Bahkan babywearing ni memudahkan pergerakkan apabila memakainya. Betul tak ibu-ibu?


Mesti ada yang rungsing tak tahu nak beli dimana. Tambah belian online ni sangat meluas cuma hanya berani atau tidak saja untuk membeli babywearing yang original dengan selamat yang dijual di pasaran. Ok takper boleh jer mama story kat mana nak cari babywearing yang original dengan selamat dan diyakini!!!

Asadel Babywearing merupakan nama satu page di Facebook yang membantu ibu-ibu mendapatkan babywearing gears yang terbaik dari serata dunia untuk si manja anda. Asadel Babywearing telah didaftarkan di bawah SSM bernombor 002410543-W. So korang jangan khuatir yer pasal tu InsyaAllah dijamin selamat!!

Apa yang menarik di Asadel Babywearing ni adalah pihak mereka menjual pelbagai jenis alat mengendong seperti SSC, WCSCC, Wrap, Ring Sling, Mei Tai dan Fly Tai. Kesemua jenis alat mengendong ini telah diimport dari serata dunia dengan pelbagai jenama seperti Lenny Lamb, Tula, Emeibaby, Kokadi, SSC, Cuddle Me, Jumpsac, Tugeda, Snuggybaby, Little Frog dan lain-lain lagi.

Pelbagai jenama babywearing dari serata dunia.

Wrap & ringsling tidak kecuali membuatkan para ibu meroyan untuk memiliki babywearing ini.

Untuk mengetahui harga setiap babywearing ni korang boleh jer terjah facebook Asadel Babywearing dan boleh direct inbox atau juga whatsapp. Selain korang hendak beli alat babywearing secara cash, di Asadel Babywearing juga turut menawarkan secara sistem Kutu / Installment untuk para ibu / bapa yang tidak berkemampuan memiliki alat babywearing ini secara cash. 


Save the date uolls!!!

Date : 19 August 2016 - 21 August 2016
Time : 11 am - 9 pm
Veneu : Hall 4 & 5 Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC)
Booth : 3018

Korang jangan lupa datang Baby Expo Malaysia International Premier & Exclusive Baby Event pada hari Jumaat hingga Ahad ni di KLCC (booth 3018) bermula pada 11 pagi - 9 malam. 

Menariknya Asadel Babywearing di Baby Expo KLCC :-
  • Cara pemakaian semua jenis ergonomic baby carrier dengan betul termasuk wrap, ringsling, meitai dan SSC
  • Lambakan store dari pelbagai jenama dari serta dunia yang pasti membuatkan anda rambang mata
  • Diskaun + FREE GIFT khas yang sangat menarik

Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian boleh layari :-

Asadel Babywearing (002410543-w)

No 18 Jalan Bernam 1,
Taman Bernam Baru,
35900 Tanjung Malim, 
Perak Malaysia.

Telefon / Whatsapp : 012-484 0477



Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook