Web Review

Beli Ink & Toner Printer Secara Online Di Apple Toner

4:44 PM

Setiap rumah pasti ada sebuah komputer untuk menggunakan kemudahan dihujung jari anda. Dah ada komputer mestilah ada printer untuk memudahkan print kertas kerja korang bukan. Bab tu tak kesah lagi tapi tang ink printer menjadi satu masalah dunia bagi mama. Nak keluar pergi beli ink catridges ni paham-paham la dengan keadaan mama berbadan dua dan sangat tidak larat. Kalau suruh en papa beli mau berhari-hari la nak dapat benda tu. Tambah dia sentiasa sibuk dengan kerja mana lah dia sempat nak pergi beli benda yang remeh ni.

Satu hari mama terfikir dah beli benda online tak kan la benda seperti ink toner untuk printer tak ada jual online kan. So, mama google dan terjumpa satu website yang menjual ink dan toner printer ni iaitu Apple Toner. Hahhh ada rupanya website jual peralatan printing. Semua jenis printer ada dari Xerox machine, laster printer, ribbon, printer catridges dari brand yang biasa kita dengar hinggalah printer macam mama pakai kat rumah. 


Di Apple Toner ni, kita boleh beli barang yang original dan compatible toner. Hahh mesti korang nak tau apa itu compatible toner kan. Compatible toner untuk ink atau catridges yang dihasilkan sama seperti original dan bukan recycle atau refill tapi lebih kepada 3rd party items. Contoh macam dalam gambar di bawah ni.


Toner printer yang sama cuma perbezaannya yang original dari brand Brother. Kalau korang peratikan dekat title dia ada mentioned which is original and which is brand compatible. Untuk pengetahuan korang harga pun jauh lebih murah dari yang original tau. Mama tanya pendapat kawan-kawan yang guna printer, kebanyakkan diaorang kata better guna yang compatible saja sebab guarantee kualiti sama dengan yang original. Jangan tak tahu semua ink yang beli di Apple Toner siap ada warranty selama setahun.

Yang bestnya di Apple Toner ni kalau mama ada pertanyaan mengenai toner mama senang jer chat online dengan customer service. Cepat dan pantas pihak customer services layan chat online ni. Untuk sebarang pertanyaan selain chat online ni korang boleh jer call atau email pihak diorang depends mana yang korang selesa lah. Bagi mama senang jer chat online di chat box tu sangat menjimatkan tak perlu nak call buat perabis duit jer.

Ok kalau sesiapa nak beli ink catridge atau nak beli printer, mama memang recommend habis la website ni. Untuk servis penghantaran kalau beli RM100 ke atas akan dapat free delivery. Selain itu, untuk masa penghantaran masa pun sangat terbaik contohnya order hari ini esok dah dapat barang tapi korang kena pastikan korang buat order tu sebelum pukul 2 petang. Bagi mereka yang tinggal di Lembah Klang lagi untung sebab boleh dapat pada hari yang sama  kalau order sebelum pukul 12 tengah hari.

Yang mana memang tengah cari ink printer, untuk maklumat lanjut boleh layari website Apple Toner www.appletoner.com.my


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook