Blogger Review

"Unboxing" Shopping Online Terus Dari China Di SGShop

10:55 AM

Korang yang mana kaki shopping mesti suka kan kalo dapat shopping yang murah. Meh ni mama nak citer skit. Pada awal bulan hari tu, mama ada shopping di SGShop.com. SGShop ni merupakan satu laman web shopping online dari China ke Malaysia dengan harga yang murah. Mama sendiri 4 hari 4 malam duk tolak mouse sebab nak shopping kat sini.. Giler rambang mata uolls.. 

Mama shopping online hari tu pada awal September dan dijangka barang sampai Malaysia pada 2 October 2016. Tapi kan tak sangka pulak parcel dari China ni sampai seminggu lebih awal. Mau tak teruja nak bukak barang-barang ni semua.. heheheh.. Bayangkan dengan RM200 mama dapat beli 19 barang woww sangat kan.. Berat parcel pulak sampai cecah 4 kilo. Hahahah en husband pun dah teruja suruh belek apa lagi yang best. Memandangkan mama nak postage yang murah mama guna jer laluan laut. Kalo korang ada banyak fulus boleh jer guna laluan udara cepat la barang-barang shopping korang tu sampai awal tau.. So itu pilihan korang la nak yang mana yer..

Tengok la bungkusan parcel ni.. Yang menariknya setiap barang yang kita shopping di SGShop ni siap bubble wrap tau.. so barang-barang shopping korang selamat dari pecah or kemek yer!!.. 

Tadaaa hasil shopping di SGShop ni.. ehh best giler lah.. mau mama cuci mata lagi kat SGShop ni.. 

Mesti korang kata alaaa susah la mama nak shopping online dari jauh ni.. Boleh caya ker.. ehh tak caya tengok barang yang mama beli dapat jer.. siap extra gift lagi dapat hokey.. Takper mama boleh jer tolong ajar macam mana step untuk shopping online di SGShop ni.. meh tengok link yang mama update ni yer..


Apa lagi korang jom la ushar-ushar website www.sgshop.com.my kompom lah korang rambang mata dengan pelbagai pilihan barangan shopping dengan harga yang murah!!!


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook