Advertorial

Jus Qalbi Al-Ehsan Bukan Hanya Untuk Kolestrol Malah Untuk Pelangsingan Badan

12:42 PM

Korang tahu tak kolestrol merupakan penyakit keturunan keluarga yang amat bahaya. Pada zaman sekarang kolestrol bukan hanyalah menyerang warga tua malah pada umur muda pun mudah terkena penyakit kolestrol ini. Ini kerana jika kita tidak menjaga corak pemakanan seperti makan makanan berminyak, seafood serta fastfood boleh terkena kolestrol dalam diri dengan mudah sekali.

Kolestrol adalah unsur lemak yang dibuat oleh hati dan diedarkan ke seluruh badan. Ia membolehkan badan kita terbina vitamin D dan hormon serta membentuk asid hempedu. Kolestrol terbahagi kepada kolestrol baik dan kolestrol tidak baik. Mesti korang takut kolestrol membelengu dalam diri bukan. Apa kata kita boleh mencegah sebelum kita dapat penyakit tidak diingini seperti sakit jantung, strok dan sebagainya.


Baru-baru ini mama diperkenalkan satu produk Jus Qalbi Al-Ehsan. Sejujurnya ini pertama kali mama tengok Jus Qalbi ni. Jus Qalbi Al-Ehsan adalah minum supplemen yang mampu menjana tenaga tambahan serta kaya dengan Vitamin C yang baik untuk mencantikan kulit serta sistem imunisasi dan sistem penghadaman. Selain itu, Jus Qalbi untuk melancarkan peredaran darah, menguatkan fungsi jantung serta agen pelansingan badan semulajadi yang terbaik. Bahaya kalau kita simpan kolestrol dalam badan ni sebenarnya jadi kita kena bersih kolestrol dengan Jus Qalbi ini. Jom kita mencegah kolestrol dengan Jus Qalbi sebelum kolestrol jahat menyerang dalam tubuh badan kita.


Jus Qalbi Al Ehsan ini diformulasi daripada 5 bahan asli semulajadi terpilih iaitu cuka epal, bawang putih, madu, halia dan lemon. Jus Qalbi telah terbukti dan berupaya untuk menurunkan kandungan kolestrol dalam badan. Selain itu juga jus ini dihasilkan tanpa bahan pengawet tiruan, mampu membaik pulih dan merangsang sistem peredaran darah serta mengurangi risiko yang berkaitan dengan komplikasi jantung, stroke, sakit dada, darah tinggi dan kebas anggota badan jika diamalkan secara berterusan. 


Jus Qalbi Al-Ehsan ini sedap diminum begitu sahaja serta sangat lazat dan berkhasiat dicampurkan sebagai perisa dalam penyediaan minuman harian seisi keluarga. Cara pengambilannya amat mudah korang perlu minum 1 sudu makan sebelum sarapan dan 1 sudu makan sebelum tidur malam. Untuk minum Jus Qalbi ini harus digunakan sudu plastik sahaja ini kerana untuk mengelakkan khasiat madu yang terdapat dalam jus ini hilang. Dan di syorkan Jus Qalbi ini di simpan dalam peti sejuk setelah di buka. 


Pengalaman mama setelah seminggu mama amalkan minum Jus Qalbi ini adalah mama suka akan rasa jus tersebut. Bagi pendapat mama memang Jus Qalbi ini rasa bawang putih yang agak kuat tapi mama dah biasa makan bawang putih seulas-seulas ketika dalam pantang so mama ok jer minum jus ni. Sesiapa yang minum jus Qalbi ini korang akan rasa satu campuran 5 bahan tersebut seperti masam cuka dan ada manis-manis madu gitu. Dalam dua hari mama asyik terkentut-kentut kemungkinan tindak balas dalam badan seperti pembuangan angin dalam badan. Yang menariknya badan mama rasa cergas walau sebelum ni mama letih berjaga malam untuk menyusu baby dan yang pasti badan mama jadi ringan ketika bangun tidur. Walau mama tiada penyakit kolestrol tapi mama sangat teruja untuk pelansingan badan selepas berpantang. Untuk pengetahuan semua, Jus Qalbi Al-Ehsan ini disahkan HALAL oleh pihak JAKIM serta mendapat kelulusan sijil GMP

Untuk maklumat lanjut mengenai Jus Qalbi Al-Ehsan dan sebarang pembelian boleh hubungi :

ALGAE PARK SDN BHD
No 80A, Jalan Renang 13/26,
Seksyen 13,
40100 Shah Alam,
Selangor

Telefon : 03-5511 4366

Facebook : Jus Qalbi Al-Ehsan
Instagram : @qalbialehsan


Love,
/>

You Might Also Like

6 Comments

  1. vavavom la pas ni mama jue ye

    ReplyDelete
  2. Wah, ingredients jus ni memang elok utk badan kita,...

    ReplyDelete
  3. ofismate mek pn consume ni jugak :) dia ckp energetic

    ReplyDelete
  4. Mula2 consume rasa pelik..la ni dh ok dh...bagus ni..cergas je sepanjang hari

    ReplyDelete

Like us on Facebook