Lazada

Lazada Online Revolution | Parcel Of Joy Dari Lazada

5:31 PM

Korang yang mana kaki shopping sila stay kat entri blog mama ni tau.. Pssstt hari ni 11.11 sehingga 14.12 ni, Lazada Malaysia tengah buat sales giler-giler. Apa susah korang duduk depan pc korang boleh jer shopping online. Takder pc hahh ambik jer smartphone korang pun boleh shopping online jugak. Hahhaha mudah jer kan sekarang hanya dihujung jari anda sahaja.

11.11 Hari ni saja cepat-cepat!!

Lazada Malaysia tahun ini menawarkan pelbagai rangkaian terdiri dari 1000 jenama antaranya Drypers, Loreal, Nestle, Samsung dan jenama-jenama lain lagi. Mengenai "Online Revolution" adalah acara menjual dan membeli belah dalam talianyang terbesar di Asia Tenggara yang membawa jenama dan peniaga. 

Korang sila save the date yer.. dari 11.11 sehingga 12.12 nanti yer..

Hari ni mama ada terima hadiah daripada Lazada iaitu "Box of Joy". Terima jer box ni ya ampun best betul rasa sayang sangat dengan Lazada ni tau. Terima kasih lazada!! Apa yang mama terima dalam box of joy tu korang scroll jer ke bawah ya!!.. Teruja ni tak abis2 lagi.. hahaha

Jenggg jenggg menarik tak.. tengok box jer dah tertarik the boom tau!!

Tadaaa banyak tak.. 

Ada sapa-sapa nak dapatkan bag ni boleh dapatkan di Lazada bagi pembelian promotion bundle milo. Korang boleh klik SINI

Bagi penggemar Nescafe boleh dapatkan Nescafe White Coffee terbaru di Lazada. Korang klik SINI. Nampak tak pek Maggie OatMee terbaru tu, sesiapa nak mencuba dan beli di Lazada sebab tengah murah korang tekan SINI.

Yang mana kaki gajet kat Lazada pun ada boleh jer beli mana tahu ada yang korang minat. Sila klik SINI ya..

Apa lagi korang jom jangan lepaskan peluang untuk shopping di Lazada Malaysia.. Jom shopping hari ini 11.11 sehingga 14.12 dan dapatkan harga yang murah pasti korang puas hati.. Selamat shopping semua!!!



Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook